Sizi Arayalım
Avrasya Hastanesi HABERLER

Avrasya Hastanesi Dijital Çağa Ayak Uyduruyor

Avrasya Hastanesi Dijital Çağa Ayak Uyduruyor

TARİH : 1 Temmuz 2017

AVRASYA HASTANESİ DİJİTAL ÇAĞA AYAK UYDURUYOR

Uluslararası bir denetim firmasının Türkiye dâhil 53 ülkede yaptığı 2017 Dijital IQ anketine göre, firmaların dijital IQ’sunun düşük olduğu tespit edildi. Teknoloji ve dijitalleşmeyi yakından takip eden, yenilikleri anında hayata geçiren Avrasya Hastanesi Zeytinburnu, "Sosyal Medyanın Etkili ve Doğru Kullanımı" konulu seminer düzenledi.

YOĞUN KATILIM SAĞLANDI

Zeytinburnu Yerleşkesi Konferans Salonu’nda gerçekleşen seminere, Avrasya Hastaneler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi ve İşletme Direktörü İbrahim Urlu, Yönetim Kurulu Üyesi Ecz. Nermin Urlu, Basın ve Halkla İlişkiler Sorumlusu Nesrullah Sonay, 365 Derece Dijital Pazarlama Ajansı’ndan Mert Akbulut ve Cenkhan Tekeli’nin yanı sıra çok sayıda hekim, hemşire ve sağlık çalışanı katıldı.

URLU: “DİJİTALLEŞMEYE BÜYÜK ÖNEM VERİYORUZ”

Açılış konuşmasını yapan Urlu, dijitalleşmenin, şirketler açısından işleri hızlandırma, kolaylaştırma ve nitelikli hizmet vermenin yolunu açtığını ifade etti. Avrasya Hastaneler Grubu’nun da dijitalleşmeye büyük önem verdiğini söyleyen Urlu, "Amacımız insana dokunmak, fayda sağlamak, sağlığını iyileştirmek. Çünkü mottomuzda da olduğu gibi hiçbir şey insan ve sağlık kadar önemli değildir" dedi.

TEŞEKKÜR PLAKETİ VERİLDİ

365 Derece’den Cenkhan Tekeli, sosyal medyanın önemine ilişkin bir konuşma yaptı. Basın ve Halkla İlişkiler Sorumlusu Nesrullah Sonay da sağlık çalışanlarının sosyal medyayı etkili ve doğru kullanılmasına dikkat çekti. Konuşmaların sonunda soru cevap kısmına geçildi. Seminer çalışanlar tarafında ilgiyle izlendi.

Seminerin sonunda konuşmacılara birer teşekkür plaketi verildi.

BİZE ULAŞIN

HİÇBİR ŞEY İNSAN VE SAĞLIK KADAR ÖNEMLİ DEĞİLDİR.