AVRASYA HASTANESİ ZEYTİNBURNU

SAYIN HASTA VE REFAKATÇİLERİNİN 
DİKKATİNE...

 

HEMŞİRELİK HİZMETLERİ
•    Yatış işlemi gerçekleştikten sonra hasta, katta odasına alınır. Servis hemşiresi sizi odanıza yerleştirecek, hemşire çağrı sistemi, banyo, televizyon ve yatak kullanımı ile ilgili size bilgi verecektir.
•    Hemşirelik hizmeti ile ilgili danışmanız gereken herhangi bir konu olduğunda, servisin sorumlu hemşiresi ile iletişim kurabilirsiniz.
•    Yatak başucunda ve banyolarımızda bulunan, ACİL HEMŞİRE ÇAĞRI ZİLİ aracılığıyla, acil olan ihtiyaçlarınızda, hemşirelerimiz sizin yanınıza ulaşacaktır. Refakatçi hastaya bağlı bulunan ekipmanlara (serum, monitör, oksijen vb.) kesinlikle müdahale etmeyecektir. İhtiyaç duyduğunda hasta yatağı başındaki "ACİL HEMŞİRE ÇAĞRI ZİLİ" ni kullanarak hemşireyi davet edecektir.
•    Tedavinizin sonraki aşamaları için, katınızda görevli hemşirelerimiz size yardımcı olacaktır.
REFAKAT HİZMETLERİ
•    Yanınızda refakatçi bulundurma hakkına sahipsiniz.  Her hasta için bir refakatçi eşlik edebilir.
ODANIZ
•    Odalarımız tek hasta hizmetine yöneliktir.
•    Televizyonun sesini, diğer hastaları rahatsız etmeyecek şekilde açmaya özen gösteriniz.
•    Size gelen çiçekler, enfeksiyon riski taşıdığından, odanız dışında bulundurulması sağlığınız açısından gereklidir.
•    Oda numaranız ile odanızın telefon numarası aynıdır. Sizi arayacak olan yakınlarınız (0212 665 50 50) nolu telefonu çevirdikten sonra oda numaranızı tuşladıklarında, size direk olarak ulaşacaklardır.
•    Değerli eşyalarınızı, yanınızda bulundurmamanızı rica ederiz.
•    Kıymetli eşyalarınızı açıkta bırakmayınız ve koruyunuz.
•    Hastanemize yatış, sırasında hasta üzerinde bulunan her türlü değerli eşya, hasta tarafından, kendi yakınına teslim edilmektedir. Kaybolan eşyalarınızdan hastanemiz sorumlu değildir.
•    Kıyafetlerinizi ve diğer eşyalarınızı muhafaza edebilmeniz için dolabınız bulunmaktadır.
•    Dışarıdan koku yapacak tarzda yiyecek getirmeyiniz.
•    Odanıza giren tanımadığınız kişileri kat görevlilerine bildiriniz.
•    Servis koridorunda oturmayınız ve yüksek sesle konuşmayınız.
VİZİTLER
•    Doktorunuz, sabah ve akşam olmak üzere sizi görecek, günün diğer saatlerinde ise sağlık durumunuzla ilgili olarak hemşireniz sizinle irtibatta olacaktır.
YATAK
•    Tüm odalarda kullanılan yataklar, ortopedik olup, otomatik yükseklik ayarlıdır.
KAHVALTI VE YEMEK SAATLERİ
•    Yemek servisi, yemekhane personeli tarafından, servis katı odalarına, aşağıda belirtilen saatler arasında yapılmaktadır.
Sabah:  07:00 - 08:00 
Öğle :    11:30 - 13:00
Akşam: 17:30 - 18:30

ZİYARET SAATLERİ
•    Ziyaretlerinizi akşam saat 22:00'ye kadar yapabilirsiniz. Çocukların ziyarete getirilmemesi ve mümkün olduğunca, ziyaret saatinin kısa tutulması, hastamızın istirahat yapabilmesi açısından sağlıklı olacaktır.
ŞİKAYETLERİNİZ
•    Şikayetlerinizi, hasta hakları sorumlumuza iletebilir ya da dilek, öneri ve eleştiri kutusuna şikayetlerinizi veya önerilerinizi atabilirsiniz.
•    Şikayetleriniz, titizlikle, hasta hakları komisyonumuz tarafından incelenmektedir.
MESCİD/ İBADETHANE
•    Hastanemiz mescid/ibadethane -2 katta Bay ve Bayan olmak üzere hizmet vermektedir.
İLETİŞİM
İhtiyaçlarınız için lütfen kat hemşiresini arayınız veya 
    HALKLA İLİŞKİLER    :1023-1041
    MUHASEBE        :1032-1033-1034
    BAŞHEMŞİRE     :1018
    KAFETERYA        :1026-1036
    SANTRAL            :0                                    
NUMARALI DAHİLİ TELEFONLARI KULLANINIZ.

Avrasya Hastanesi | Şifa Kapısı

Sizi Arayalım

BİZE ULAŞIN

HİÇBİR ŞEY İNSAN VE SAĞLIK KADAR ÖNEMLİ DEĞİLDİR.